18 Mayıs 2016 Çarşamba

7 bölge, 14 şehir... İşte az bilinen 14 muhteşem gezi rotası!

Mayıs ayı, gezi ayı... Ve ne şanslıyız ki bu Mayıs herkese ilaç gibi gelecek 4 günlük tatil kapıda! Arabaya atlayıp, doya doya gezmenin, Türkiye’nin az bilinen güzelliklerini keşfetmenin tam zamanı... Sizin için uygarlığın mirası antik kentlerden, gürül gürül akan Hazır Ofis şelalelere, gezmeye doyamayacağınız uçsuz bucaksız bahçelerden, şifalı kaplıcalara kadar dev bir gezi rotası hazırladık. 7 bölge, 14 şehir, 14 rota... Dilediğinizi seçin ve seyrine doyamayacağınız muhteşem bir gezinin tadını çıkarın...


AYDIN - Priene Antik Kenti

Söke’ye yolu düşenlerin mutlaka görmesi sanal ofis gereken bu antik kentin tarihi M.Ö. 6. yüzyıla kadar gidiyor. Konumundan dolayı bir çok uygarlığın istilasına uğramış ve şehir adeta yıkılıp yıkılıp yeniden kurulmuş. Ağaçların ardına saklanmış bu az bilinen antik kent, büyüleyici görselliğiyle keşfedilmeyi bekliyor.

MUĞLA - Kapıkırı Köyü

Muğla’nın Milas ilçesinde, Bafa Gölünün ümraniye sanal ofis  kıyısında yer alan bu tarihi köy, Heraklia antik kentini de içinde barındırıyor. Tarih ve doğayla iç içe olmak, Ege’nin leziz yöresel tatlarından tatmak ve bol bol fotoğraf çekmek isteyenler için yolu düşen herkesin mutlaka uğraması gereken bir köy...

BURSA - Oylat Kaplıcaları

Bursa’nın İnegöl ilçesine 15 km. uzaklıkta ümraniye hazır ofis  olan bu köy, şifalı suları ve kaplıcalarıyla meşhur. Bu kaplıcalar Uludağ’ın kar suları ve civardaki kaynaklardan besleniyor. Tatil boyunca dinlenip sıcak sularda şifa bulmak isteyenler için çok ideal. Ayrıca doğal ve organik ürünleri bulabileceğiniz şişli hazır ofis köy pazarına da mutlaka uğrayın.

KIRKLARELİ - Kıyıköy

Kıyıköy, özellikle günübirlik geziler ve kısa tatiller için eşsiz bir rota. Konaklamak isteyenler içinse birçok pansiyon mevcut. Etrafı ormanlarla çevrili olan bu şirin kasabanın içinde ayrıca dünyanın en eski taş oyma manastırlarından Aya Nikola Manastırı da bulunuyor.

Seri indirim

Cumhurbaşkanı başdanışmanları Merkez Bankası’nın faiz hazır ofis indirimlerinin sürmesi gerektiğini açıkladı. Başdanışman Bülent Gedikli göstermelik değil seri faiz indirimi isterken Cemil Ertem, Merkez’in elinin güçlü olduğunu ve indirim marjının bulunduğunu söyledi.

CUMHURBAŞKANLIĞI Başdanışmanı Bülent Gedikli, sanal ofis Merkez Bankası’nın daha seri faiz indirimleri yapması gerektiğini savunarak, “Artık enflasyon diye bir tehdit yok. Faiz indirimi yastık altındaki yatırımları ortaya çıkarır. Merkez Bankası ile uyumlu bir süreç işleyeceğine mecidiyeköy hazır ofis  inanıyorum. Daha proaktif yaklaşımda olacaklardır” dedi. Ekonomi Muhabirleri Derneği’nde (EMD) Merkez Bankası’nın faiz kararları ve başkanlık sistemiyle ilgili mecidiyeköy sanal ofis önemli mesajlar veren Gedikli Merkez Bankası’nın koyduğu hedeflere uygun politika uygulaması yeterli olduğunu belirtti.



Gedikli şöyle devam etti: “Geçmişte sorun Merkez Bankası’yla uyumlu çalışmamaktan kaynaklanmıştı. Sıcak para, borsa taksim hazır ofis bakışıyla yola devam edemeyiz. Faiz indiriminde para akışında sıkıntı olmaz, kurlar dalgalanır ancak istikrar kazanır. Daha seri faiz indirimleri yapmalı, göstermelik 25’likler değil. İhracat taksim sanal ofis stratejisinden dolayı kurun aşağı inmesi doğru değil. Faizde indirim istemek ‘ülke pasifini artıracak tedbirleri devreye sokun’ demektir. İslami finans da bunlardan biridir. Faiz indirimi yastık altındaki yatırımları ortaya çıkarır. Cumhurbaşkanı Erdoğan da uzun zamandan beri faizin düşmesi şişli hazır ofis gerektiğini söylüyor. Bunun temel nedeni küresel ekonominin deflasyona gittiğini görmesi. Erdoğan’ın faizlerin düşmesini istemesinin bir nedeni de faizi düşürün demek ülkenize güvenin demek.”



YASTIK ALTINI ÇIKARIR

Bankaların altınla ilgili mevcut yaptıkları sınırlı olduğunu kaydeden Gedikli ikincil piyasalarda işlem görebilecek altına dayalı enstrümanlar gerektiğini vurguladı. “Daha önce yapılan araştırmalar 100 milyar dolarlık altının şişli sanal ofis yastık altında olduğunu gösteriyor. Bunu piyasaya çekecektir” diyen Gedikli “Artık enflasyon diye bir tehdit yok. Mevcut durumda ‘enflasyon sorunu var’ diyen faizin yüksek kalmasını istiyor demektir. Yüzde 4 büyüme yeterli değil. Eski klasik bakışlarla bugünkü ekonomik sorunları çözemeyiz. Ümraniye hazır ofis Amerika’nın 2008 krizinde başarlı mücadele vermesinde başkanlık sisteminin büyük rolü var” dedi.


BAŞARI BİR BAKANA MAL EDİLEMEZ


BÜLENT Gedikli, ne ekonominin ne diğer başarıların bir bakana mal edilemeyeceğini de söyledi. Gedikli, “AK Parti Kongresi ile Ümraniye Sanal ofis kadroların tabii ki değişmesi lazım. Belli insanlar olacak diye bir şey yok. Bir de AK Parti’de her zaman gidenin yerini dolduracak çapta insanlar vardır. Bugüne kadar böyle oldu. Ne ekonomi ne diğer şeylerin başarısı bir bakana mal edilemez. Bu liderin başarısıdır, istikrarın başarısıdır, siyasi iradenin, kadronun başarısıdır. Şu şahıs gelmiş, bu şahıs gitmiş, biz bunları aştık” dedi.

15 Mayıs 2016 Pazar

Levent Sanal Ofis

Microsoft Word bir kelime işlem programıdır. Kelime işlem programı günlük hayatta yapılan her tür yazışmanın bilgisayar yardımı ile yazılmasını sağlayan Hazır Ofis yazılımlardır. Bu programı kullanarak mektup, rapor, kitap gibi belgeler hazırlanabilir ve bu belgelere resim, tablo, grafik ve çizimler eklenebilir. Word 2007’de daha önceki Word versiyonlarından farklı olarak, Dosya, Düzen, Görünüm… gibi menüler yerine Sanal Ofis yapılacak işlemlere ait simgelerin yer aldığı sekmeler kullanılmıştır. Her sekmenin altında yapılabilecek işlemlere ait komutlar simge olarak yerleştirilmiştir.

Örneğin; Giriş sekmesinde: Kopyalama ve taşıma işlemleri, yazı ve paragraf biçimlendirme, stiller, Bul ve değiştir komutları yer almaktadır. Ekle sekmesinde: Sayfa , tablo, resim, grafik, köprü, üst ve alt bilgi, sayfa no, metin kutusu, denklem ve kağıthane hazır ofis simge ekleme komutları yer almaktadır. Office Düğmesi: Word 2007’de, Yeni, aç, kaydet, farklı kaydet, yazdır, Kapat gibi temel komutların yer aldığı menüdür. Office düğmesine tıklandığında solda menü komutları sağ tarafta ise Word programında en son açılmış dosyaların kağıthane sanal ofis listesi yer alır. Bu liste sayesinde çalışılan dosyalara hızlı bir şekilde ulaşılabilir. NOT: Word 2007’de kaydedilen belge docx uzantısını alır.

Bu dosya eski Word versiyonlarında açılmayacaktır. Bu nedenle Farklı Kaydet komutunda yer alan Word 97-2003 Belgesi seçilerek kayıt yapılırsa, belge doc uzantısı ile kaydedilmiş olur. Office düğmesi ile açılan menünün altında yer alan Levent Sanal ofis Word Seçenekleri tıklandığında Word 2007 ile ilgili temel ayar ve düzenlemeler yapılabilir. Popüler sekmesinde; Yazım alanında seçim yapıldığında mini araç çubuğunun görüntülenmesi yada gizlenmesi, canlı ön izlemenin aktif yada pasif yapılması, ekran görünümünün mavi, Levent Hazır ofis siyah yada gri olması gibi düzenlemeler yapılabilir. Yazım Denetleme sekmesinde; hatalı yazımda otomatik düzeltme, Kaydet sekmesinde; Elektrik kesintilerine karşı otomatik kaydetmenin hangi sıklıkla ve nereye yapılacağı, Kaydet komutu verildiğinde standart olarak nereye kaydedileceği, Özelleştir sekmesi ile; çok sık kullanılan komutların yer aldığı Hızlı erişim araç çubuğu

Şişli Hazır Ofis

Bilgisayar donanım ve yazılım olmak üzere iki bileşenden oluşur. Donanım gözle görülen tüm fiziki parçaları kapsar. Yazılım ise programlardır. Bilgisayarda hazır ofis olmazsa olmaz yazılım işletim sistemidir. Belli başlı işletim sistemleri Windows, Unix, Linux ve Mac OS tur. Bilgisayara veri girişini sağlayan birimlere giriş birimleri denir. (Klavye, Fare, Dokunmatik Altlık, Grafik Tablet, Mikrofon, Kamera) Bilgisayardaki verilerin gösterilmesini sağlayan birimlere çıkış birimleri denir. (Monitör,Hoparlör, Yazıcı, Çizici) beylikdüzü hazır ofis Bilgisayardaki verilerin saklanmasını sağlayan birimlere depolama birimleri denir. (Sabit Disk, Disket, Cd, Dvd, Usb Bellek, Hafıza Kartı,Blue Ray) Depolama birimlerinin büyüklükleri aşağıdaki ölçü birimleriyle ifade edilir.

Bit < Bayt < Kilobayt < Megabayt < Gigabayt < beylikdüzü sanal ofis Terabayt (Küçükten büyüğe Sıralanmış hali) 1 Bayt = 8 Bit 1 Kilobayt = 1024 bayt 1 Megabayt=1024 Kilobayt 1 Gigabayt = 1024 Megabayt 1 Terabayt = 1024 Gigabayt Donanım birimleri (Kasayı oluşturan) : Kasa, Anakart, Sabit Disk, İşlemci(CPU), Ram B elek, beşiktaş sanal ofis Optik Sürücü, v.b.) Ram Bellek bilgileri geçici olarak depolar. Bilgisayar kapandığında bilgileri silinir. Rom Bellek anakartın üzerinde gelir. Bilgileri silinmez. Web Tarayıcıları: İnternet Explorer, sanal ofis Mozilla Firefox, Chrome, Netscape, Opera, Safari …

Klavye Kısayolları: Geri Al  Ctrl + Z Yinele  Ctrl + Y Yenile  F5 Pencereyi KapatAlt +F4 Yazdır  Ctrl +P Kopyala  Ctrl + C Kes  şişli hazır ofis Ctrl +X Yapıştır  Ctrl +V Klavye Üzerindeki Tuşlar: Backspace: Geriye Doğru silme işlemi yapar. (sola doğru) Delete: İleriye doğru silme işlemi yapar (sağa doğru) Caps Lock:Harfleri büyük yazdırmayı sağlar. Num Lock: Sayısal Tuş Bloğunu kontrol eder. Print Screen: şişli sanal ofis Ekran görüntüsünü anlık olarak yakalar. Shift: Klavyedeki İkinci karakterleri yazdırmayı sağlar. Alt Gr: Klavyedeki Üçüncü karakterleri yazdırmayı sağlar. Tab: Paragraf boşluğu vermeyi sağlar.

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Beylikdüzü Sanal ve Hazır Ofis Sistemleri

Ergonomi, çalışan kişinin işi, iş aletleri ve iş çevresiyle olan ilişkilerini araş- tırır. Amaç sakatlanma riskini en aza indirerek insan vücudundan en yüksek verimi Hazır Ofis almaktır. Çalışma ortamı ve alışkanlıkları ile basit ayarlamalar yapmayı öğrenmek kişinin rahatını ve verimliliğini büyük ölçüde arttıracaktır. Ergonomistler, antropometri (vücut ölçüleri, biçimleri; nüfus ve diğişimleri), biyomekanik (kaslar, eklemler, kuvvet, dayanıklılık), çevre fiziği (gürültü, ışık, ısı, soğuk, ışınım, titreşim),

vücut sistemleri (işitme, görme, duygulanımlar), uygulamalı (beceri, öğrenme, hatalar, farklar) ve sosyal psikoloji (gruplar, iletişim, öğrenme, sanal ofis davranışlar) gibi çeşitli disiplinlerin veri ve tekniklerini kullanırlar. İnsanlar iş görürken, çeşitli el aletlerini, mekanik araç gereci, iş makinelerini, robotlar, bilgisayar ve uzaktan kumandalı aletler gibi çeşitli programlanmış sistemleri kullanırlar. Bu işbirliğindeki amaç insanların fiziksel ve mental yeteneklerini desteklemektir.

İnsanların kullandığı her türlü araç ve gerecin en etkin şekilde hizmete sokulması ise onları kullananların duruş, oturuş, genel sağlık, güvenlik ve beylikdüzü hazır ofis sisteme uyum konularının dikkate alınmasını gerektirir. Günümüzde, insan – makine – çevre ilişkilerini inceleyerek böyle bir ortamda insanların sağlıklı ve üretken şekilde çalışabilmeleri için gerekli düzenlemeleri yapmak önem kazanmıştır. Bu alanda yapılan çalışmalar son yarım yüzyılda ergonomi bilim alanının gelişimine katkıda bulunmuştur. Ergonominin beylikdüzü sanal ofis başlangıç noktası insan hayatının çeşitli dönemlerinde kişilerin kullandıkları eşya, araç-gereç ve çevrenin tasarımında çeşitli ölçü ve yeteneklerin dikkate alınmasıdır.

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Motor Bağlantı Takozlarında Yapılan Kontroller

Motor bağlantı takozları genellikle darbeli yerlerde çakıştığından hasar görmeleri ve çabucak yıpranmaları doğaldır. izmir rent a car Bu nedenle motor takozlarının üretici firma talimatlarına uygun olarak belirli çalışma sürelerinde kontrol (Örneğin; 6 aylık periyotlarda) edilmelidir. Bu kontrolde şu ölçütlere dikkat edilmelidir:


MOTOR BAĞLANTI TAKOZLARI

Radyal ve eksenel vibrasyonları sönümleyen ve azaltan, aynı zamanda burulmaları da karşılayabilen, bakım gerektirmeyen, esnek ve elastik izmir rent a car  mafsallardır. Bu parçalar, çok geniş bir kullanım alanına sahiptir. Örneğin; vibrasyon makineleri mafsalı, mil ve aksların yataklama bloğunun elastik olarak yataklanması, direksiyon ve debriyaj sistemleri vb. Bağlantı takozlarının yapı bakımından bazı çeşitleri aşağıda sıralanmıştır.

 Dairesel vibrasyon takozları  Küresel vibrasyon takozları  Cihaz / aparat takozları  O tipi takozlar  Çift U tipi takozlar  Konik takozlar  VL tipi hidrolik takozlar  DL tipi hidrolik takozlar  KL tipi hidrolik takozlar izmirde lux transfer  V tipi takozlar  M tipi takozlar  Düz tip takozlar  Katmanlı yay tip takozlar (Motor ve vites kutusu gibi ekipmanların elastik bir şekilde yataklanmasında kullanılır.)  Destek takozları (Motor ve vites kutusu gibi dinamik ekipmanların şaseye sabitlenmesinde kullanılır.)

Görevleri 

 Motordan gelen titreşimleri emerek şaseye izmirde minibüs kiralam geçmesini engellemek  Motorun ivmelenme anında yana yatma eğilimini yumuşak bir şekilde karşılamak  Araç şasisinden gelen titreşimlerin motora ve vites kutusuna geçmesini engellemek

izmir araç kiralam

Otomotiv sektörü 1970’li yılların başından itibaren ana ve yan sanayi ile birlikte gelişmeye başlamış; ekonomideki gelişmelere bağlı olarak gelen talep izmir rent a car artışları ile 1990’ların başında kapasite artışlarına ve yeni model araç üretimine yönelmiştir. Sektörde faaliyet gösteren otomotiv üreticilerinin sayılarındaki artışa paralel olarak otomotiv yan sanayi de hızlı bir gelişme göstermiştir. Bu çerçevede üreticiler kapasite artırarak ve modernizasyon yatırımları gerçekleştirerek uluslararası standartlarda üretim yapmaya başlamışlardır. Avrupalı bazı ana otomotiv üreticilerinin Türkiye’yi ara mamullerin temini için tercih etmeleri, yan sanayi için artan bir büyüme potansiyeli oluşturmaktadır. Türkiye’nin Gümrük Birliği’ne girişi ile otomobil izmirde lux transfer ithalatı ve model çeşitliliği de önemli ölçüde artmıştır. Bütün bu gelişmelere bağlı olarak otomotiv teknolojisi meslek dalında iş hacmi giderek genişlemekte; bu büyümenin gelecekte artan bir ivmeyle sürmesi beklenmektedir.

 Böylesine dinamik ve değişken bir ortamda kalıcı olabilmek için küçük ölçekli bakımonarım işletmeleri bir araya gelip "servis ağları" izmirde minibüs kiralama  oluşturmaktadır. Ayrıca orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik var olan eğilim, bu servis ağlarının oluşmasını hızlandırmaktadır. Araçların karmaşık yapısının artması sebebiyle çalışanların sahip olmaları gereken mesleki gereklilikler de artmaktadır. Son zamanlarda otomobillerdeki elektronik parçaların ağırlığının artması, motor işlevleri ve ayar değerlerinin modern elektronik yöntemlerle ölçülmesi ve test edilmesi, bu alanda büyük değişikliklere yol açmıştır.

Mesleğin yürütülebilmesi için bilgisayar, izmirde şoförlü lüx araç kiralam  elektrik, elektronik, hidrolik bilgileri giderek önem kazanmaktadır. Model çeşitliliğinin ve ithal otomobillerin sayılarının artması nedenleri ile meslekte çalışanların otomobil teknolojisindeki hızlı gelişmeleri izlemeleri ve yeni otomobil modellerini tanımaları gerekmektedir. Otomotiv teknolojisi alanında çalışan eleman; binek, hafif ve ağır hizmet tipi araçlardaki (iş makineleri hariç) bakım, onarım ve ayar işlemlerini amirinin gözetiminde ve belirli bir süre ucuz araç kiralam aiçinde yapma bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir. Bu görev ve işlemleri yerine getirirken bireysel sorumluluk alabilir ya da başkaları ile iş birliği içinde çalışabilir. Genel çalışma prensipleri doğrultusunda araç gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanabilir. İş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gerekliliklerine uygun olarak görevini yerine getirir.


Otomotiv sektörü genç nüfus için hâlen cazip bir istihdam alanı görüldüğünden eğitim merkezlerinde hazırlanan modüller ile otomotiv sektöründe çalışan firma ve servislerin istekleri doğrultusunda çağımızın teknolojik yeniliklerine uyumlu eğitim donanımları kullanılarak piyasa şartlarına hazır hâle getirilmeniz sağlanacaktır.



Faks Makinesı ile hazır ofis

lığa kopyalamak suretiyle ileten, çağdaş bir iletişim aracıdır. Faks olmazsa olmaz büro makinesidir. Faks makinesi, gönderilmek istenilen yazının veya herhangi bir dokümanın çok sayıda noktalardan oluşmuş biçimdeki metnini elektronik ortamda benzerine dönüştürerek sinyaller halinde bir taşıyıcı dalgaya bildirir. Karşısında bulunan aynı araçta,  Hazır ofis yani alıcı istasyonda aynısı kopya olarak çıkar. Bu kot ışını tüpleri aracılığıyla, basınca duyarlı kâğıt, skerografi gibi yöntemlerle elde edilme biçimidir. Faks, katlanmış, kırılmış kâğıtları keserek, parçalı halde verir. Onun için kâğıtların katlanmış veya yıpranmış olmamasına dikkat etmek gerekmektedir.

Büro Makinelerinin Kullanımı

Bürolarda işlerin aksamadan yürütülebilmesi için büro makinelerinin kullanılması gerekmektedir. Zaman zaman işlerin yapılmasında, insan gücü yetersiz kalmaktadır. İnsan gücünün yetmediği işlerde, işi en kısa, en doğru ve kaliteli biçimde gerçekleştirmeyi sağlayan makineler, her geçen gün geliştirilerek, insanın en büyük yardımcısı taksim kiralık ofis haline gelmiştir. Çağdaş bir iş yeri, teknolojinin nimetlerinden yararlanarak, büroda insan-makine ilişkisini en iyi sağlayan işyeridir. Verimlilik koşullarını sağlayabilmek için, işin en kısa zamanda, en az emek ve para harcanarak yapılmasıdır. Bu sayede işletmeler, amaçlarına daha kolay ulaşır ve pazardan aldıkları payı artırırlar. Makineyle yapılan işlerde İşin maliyeti düşer, iş tıkanıklığı önlenir, kozyatağı sanal ofis Hızlı ve temiz iş çıkar, zaman tasarrufu sağlanır, işin kalitesi artar, yapılan işlerin kontrolü kolaylaşır, verimlilik artar.

 Teknoloji çağında bilgisayar, işlerin yürütülmesinden takibine, haberleşmeden yazışmaya, yazışmadan dosyalamaya kadar pek çok alanda kullanılmaktadır. Bilgisayarın bu kadar yaygınlaşmadığı dönemlerde haberleşmede büyük ölçüde kozyatağı hazır ofis kâğıt kullanılırken, bugün gelişen teknoloji sayesinde kâğıt artık daha az tüketilmektedir. Dijital optik okuma, kaydetme ve çağırma gibi donanımlar mevcuttur. Dijital telsiz telefon, masa üstü, video konferans gibi hızla gelişen yeni teknoloji bürolardaki kâğıt harcamasını azaltmıştır. Faks, fotokopi makinası ve bilgisayar gibi diğer iletişim araçlarının gelişmesi, günümüzde yazışmayı hızla kolaylaştırmıştır.

Büro Makinelerinin Çeşitleri

Büroların büyüklüklerine ve türlerine göre değişmekle birlikte, pek çok büro makinesi tüm bürolar için ortak kullanım aracıdır. Bürolarda işlerin  Sanal ofis yapılabilmesi için ve verilen hizmetin kalitesini artırabilmek için pek çok büro makinesi kullanılmaktadır. Bu makineler şunlardır. Büro makinelerinin çeşitleri  Otomatik veya standart yazı makineleri (Elektronik ve mekanik daktilolar)  Bilgisayarlar  Fotokopi ve teksir makineleri  Faks ve teleks makineleri

 Elektronik dizgi makineleri  Elektronik hesap makineleri  Dikte ve çevirme makineleri  Yazıcı  Tarayıcı  Evrak imha ve kâğıt kesme makinesi  Hava temizleme makineleri  Para sayma makinesi  Tepegöz  Slayt makinesi  Projeksiyon cihazı (Data show)

BÜROLARDA KULLANILAN GEREÇLER

Bürolarda çeşitli gereçler kullanılmaktadır. Bunların başlıcaları masa, iskemle, dolap, etajer gibi gruplarda toplanabilirler. Grupların her birini çok ayrıntılı olarakda sıralanabilir. Örneğin: Masalar; memur, şef, müdür, sekreter, teknisyen, teknik Hazır ofis ressam masaları olarak ayrılabilir. İskemleler; değişik görev sahipleri için imal edilen iskemle, koltuk, döner koltuk, yükselip alçalabilen, yürüyen koltuk vb. türlerde olabilir. Dolaplar; dosya, kartoteks, arşiv, kırtasiye..dolapları gibi değişik türde, değişik modelde (tahta, aliminyum, çelik, teneke...) yapılmış olabilir.

ÖLÇME SORULARI

Aşağıdaki soruları okuyunuz ve sorulara DOĞRU veya YANLIŞ olarak cevap veriniz. 1. Form; birtakım bilgilerin toplanması, kaydı, gruplandırılması, kullanılması, ransferi ya da yayınlanabilmesi vb. amaçlarla hazırlanan ve üzerinde sorular Hazır ofis ve bunların cevaplandırılması ile bazı kayıt, değerlendirme ya da işlemlerin yapılabilmesi için boşluklar bırakılan kâğıt, defter ve kartonlardır.(………..) 2. Yazıların yazılacağı, kayıtların yapılacağı ve cevapların verileceği boşluklar, satır araları ve sütunlar soru ya da cevaplama için uygun ve yeterli genişlikte olmayabilir.(……….) 3. Formda sorular formu dolduranın rahatça anlayıp doğru cevap verebileceği biçimde açık sorulmalıdır.

(………...) 4. Formların analizi, formların yukarda belirlenen niteliklere kavuşturulması amacıyla yapılan bir inceleme ve eleştiridir.(………) 5. Formun, niçin - nerede - kim tarafından ve ne kadar sıklıkla kullanılacağı dikkate alınmalıdır.(………) Sanal ofis  6. Formların standardizasyonu ile birlik, düzen ve özellikte kâğıt ve baskı masraflarından büyük ve önemli oranda tasarruf sağlanmaz.(………..) 7. Form Kontrol Birimi ya da uzmanının bilgisi dışında ünite ya da memurun form çizmesine izin verilir.(………) 8. Bürolarda makine araç ve gereç ile malzemelerin tespiti düzenlenecek formlarla yapılmaz.(………) 9. Bürolarda form kullanılmasıyla işlerde sürat, düzen, ekonomi, kolaylık, birlik ve benzerlik (standardizasyon) sağlanmış olur.(………) 10. Alınacak gereç ya da makineler, hizmet ya da mal üretimine en uygun düşeni olmalıdır.(………)

Formun Bürolardaki Kullanımı

Form gerek kamu kuruluşlarında, gerek işletmelerde her an doldurulan, kullanılan, bilgi aktarılan önemli bir araçtır. Denebilir ki, büro ve işyerlerinde ilgili personel ve iş takip edenler her iş için en az bir form doldururlar. Böylece her yıl iş sahipleri Hazır ofis tarafından yalnız devlet dairelerinde milyonlarca form kullanılmaktadır. Yapılan incelemelere göre kamu kesiminde 400.000’den fazla tür form kullanılmaktadır. Formların yönetimdeki yeri ve önemi hakkında bir fikir verebilmek üzere her tür formdan yılda ortalama olarak 10.000 adet kullanıldığı ve her birinin yaklaşık olarak (çoğu birkaç kopyalı ve renkli olabilir,) 1YTL’ye mal olduğu varsayılırsa, kamu kesiminin yıllık form kullanma masrafı yaklaşık 400.000xl0.000= 4.000.000.000, 10 4.000.000.000x1YTL= 4 milyar YTL olur.

Bu büyük rakam yalnız kâğıt, baskı, cilt masraflarıdır. Ayrıca form doldurmak işin sarfedilen emek, dosyalama, pul, posta vb, masraflar eklenirse toplam rakam iki kata çıkacaktır ki, bu yaklaşık 8.000.000.000 YTL eder. Bu rakam, Sanal ofis kurumlar seviyesinde yapılacak olan form standardizasyonu ile her yıl %10 azaltılabilse, bütçeden yılda 800.000.000 YTL Tasarruf sağlanmış olacaktır. Bu para ile de her yıl bir kâğıt fabrikası kurulabilir. Bürolarda makine araç ve gereç ile malzemelerin tespiti, düzenlenecek formlarla rahatlıkla yapılır. Bu tespite göre hangi birimin nelere ihtiyacı olduğu, bunların büroya uygunluğu araştırılır. Bir ihtiyaç listesi tespit edilir, gerekli siparişler verilir.

Hazır Ofis Form Kontrolü

Form kontrolüne, «form yönetimi» de denmektedir. Form kontrolü; formların analiz, ve standardizasyonu, çizilmesi, bastırılması, beylikdüzü hazır ofis depolanması (stok yapma) ve dağıtılması işlerinin bütün kurum için merkezi bir birim tarafından düzen ve disiplin içinde yürütülmesi olarak tanımlanabilir.

İncelemeler, her kurumda gereğinden %20–50 fazla form kullanıldığını, tekrar ya da az farklı formlar bulunduğunu, aynı iş için kuruluşun değişik birimlerinde ayrı ve çeşitli formlar çizilip bastırıldığını göstermektedir. Bu sakıncaları form kontrol düzeni beylikdüzü sanal ofis giderebilir. Bu amaçla bakanlık ve bağımsız genel müdürlüklerde merkezi bir «Form Kontrol Birimi» kurulması ya da «Form Kontrol Uzmanı» bulundurulması uygun olur. Bu iş genellikle bir O ve M hizmeti olup kurumların Organizasyon ve Metot Birimleri içinde yürütülür.

 Form Kontrol Birimi ya da uzmanının bilgisi dışında hiçbir ünite ya da memurun form çizmesine müsaade edilmez. Bu husus «Form Yönetmeliği» ile sağlanır. Form istekleri ilgili birimlerce formun amacını ve kullanılma yerini açıklayan beşiktaş hazır ofis bir yazı ile Form Kontrol Birimine ya da uzmanlarına gönderilir. Form Kontrol Birimi ya da uzmanı konuyu inceler, ilgililerle görüşür ve bir form taslağı hazırlar. Formu isteyen birimin de görüşünü alarak form tamamlanır.

Form Kontrol Birimi ya da uzman kurumdaki her form için ayrı bir dosya açar. Bu dosyada o formun bütün tarihçesi ve gördüğü işlemler, ona ilişkin yazışmalar, beşiktaş sanal ofis öneriler, formun geçirdiği değişiklikler, formun kullanılacağı iş ve işte uygulanan metotlarla, bu metotların gelişmesine ait bilgiler topluca bulunur.

Bütün formlara Form Kontrol Birimi ya ankara hazır ofis  da uzmanı tarafından bir numara verilir. Formlar stok edilir, gereksinme duyan birimlere merkezden dağıtılır.

 Form kontrolünün amacı; uygulandığı işlemin, işin ya da sistemin incelenerek geliştirilmesi ve önerilen yeni durumda ankara sanal ofis işe uygun, kullanışlı ve ekonomik formlar hazırlanması, bunların gereken miktarlarda basılarak israf edilmeden kullanılmalarını, bir elden yöneltilmesini ve bu düzenle formların geliştirilmesini sağlamaktır.

Formların Standardizasyonu

Her kuruluşta, hatta kuruluşların değişik birimlerinde ya da benzer işlerde çeşitli ve işe uygun olmayan formlar kullanıldığı bir gerçektir. istanbul hazır ofis Bunun önlenmesi form standardizasyonu ile mümkün olabilir.

 Kurumsal Form Standardizasyonu


Bu tür bir çalışmada, yalnız bir kuruluşun çeşitli merkez birimlerinde ya da taşra kuruluşlarında kullanılan aynı ya da benzer amaçlı formların istanbul sanal ofis standartize edilmesidir. Sağlık Bakanlığı’na bağlı 600 hastanede kullanılan «Ameliyat Formu»nun standardize edilmesi gibi. Bunlar, her hastane tarafından ayrı bastırıldığında norm, biçim, renk bakımlarından birbirlerinden farklı olur. Her hastanede ayrı bastırıldığı için izmir sanal ofis maliyetleri de yüksektir. Bakanlık bunları merkezde standardize ederek tek elden bastırıp dağıtınca hem ucuz, hem de standart form elde edilmiş olur.


Kurumlararası Form Standardizasyonu


Bu tür standardizasyonda, birden fazla kuruluşta aynı amaçla kullanılan formlar standardize edilir. Bu çalışmalar, 1965–1984 arasında DMO izmir hazır ofis tarafından yürütülürken 1984’ten bu yana TSE tarafından yürütülmektedir. Halen yüzlerce form standardize edilmiştir.

 Çeşitli Amaçlarla Kullanılan Formların Standardizasyonu 


Aynı işlemin tamamlanması için kullanılan birçok formun tek form haline getirilmesi, bu olamazsa, en az adede indirilmesi için yapılan bir Form gaziantep hazır ofis Standardizasyonudur. Kuşkusuz burada da önce işlemin analiz edilip basitleştirilmesi esas alınır. Formların standardizasyonu ile birlik düzenin yanında özellikle kâğıt ve baskı masraflarından büyük ve önemli oranda tasarruf sağlanır.

Formların Geliştirilmesi

Başka bir deyişle, formların geliştirilmesi; bir formu alarak daha uygun hale getirmekten ya da o formun kullanımdan kaldırılmasının mümkün şişhane hazır ofis olup olmadığını saptamaktan çok, o formun kullanıldığı işlemin basitleştirme olanaklarının aranılmasıdır. Çoğunlukla form analizi yolu ile alınan işlemlerin gereksiz olduğu görülerek (o işleme bağlı formlarla birlikte) işlemin ortadan kaldırıldığı bir gerçektir ve onlara bağlı olarak form geliştirilmelidir

Ayrıca, bir formun geliştirilmesi sırasında şişhane sanal ofis aşağıdaki hususlar da gözönünde tutulmalıdır.

 Formun NİÇİN- NEREDE- KİM TARAFINDAN ve NE KADAR SIKLIKLA kullanılacağı dikkate alınmalıdır. Forma ve formun biçimine, bu soruların cevapları incelenip tartışıldıktan sonra karar verilmelidir. Formların analiz edilip kağıthane hazır ofis basitleştirilmesi esas alınır.

Formların standardizasyonu ile birlik, düzenle beraber özellikle kâğıt ve baskı masraflarından da büyük ve önemli oranda azalma sağlanır. kağıthane sanal ofis Formların hazırlanmasında yukarda belirtilen normlara uyulmalıdır. Aksi halde gereksiz kâğıt israfı olur, masraf artar.


Form Çizme Ölçekleri

Formların hazırlanmasında ve ölçülendirilmesinde metrik sistem yanında, matbaa birimi olan kadrat-ölçüsü de kullanılmaktadır, l kadrat 12 puntodur ve Taksim hazır ofis yaklaşık 4.5 mm’dir. Ölçülendirmede yararlanılan daktilo atlama aralığı ve kıyaslama açısından İnç ölçeği de diğer birimlerle birlikte verilmiştir.

 1.2.6. Form Analizi Formların analizi, formların yukarda belirlenen niteliklere kavuşturulması amacıyla yapılan bir inceleme ve eleştiridir. Taksim sanal ofis  Bir formun analizi o forma ilişkin bir dizi sorular sorularak gerçekleştirilir. Örneğin;  Formun bir başlığı var mı?

 Formun bir başlığı var mı?  Dosya payı yeterli mi?  Kâğıt normu uygun mu?  Kâğıt cinsi işe uygun mu?  Cevap boşlukları ümraniye sanal ofis uygun mu? vb.

Form analizi bir form için uygulandığı gibi, aynı anda birbirileriyle ilgili, aynı amaçla ya da aynı işlemde kullanılan çeşitli formlar için birlikte ümraniye hazır ofis  de uygulanabilir. Bu durumda «Form Analiz Çizelgesi» kullanılır. Formların analizi sonunda bir form geliştirilir ya da birçok form standardize edilir.

Kâğıt Normları ve Gramajları

Kâğıtların boyutlarına norm denmektedir. Ülkemizde Alman (DİN) normu kullanılır. Ülkemiz kamu ve özel kesiminde yazı kâğıdı, formlar ve diğer kozyatağı hazır ofis baskı işlerinde kullanılan kâğıt ve kartonlar altı seride toplanmaktadır. Bakanlar Kurulu, 25 Eylül 1940 tarih ve 4443 sayılı kararnamesiyle, kamu kuruluşlarında kullanılacak kâğıt ve form boyutlarının belirlenmesinde A serisinin (norm) temel alınmasını, zorunlu durumlarda B ve C serilerinden yararlanmasını kararlaştırmıştır. Devlet Malzeme Ofisi de yasası gereği malzeme satmakta olduğu kuruluşlara bu üç seriye giren boyutlarda kâğıt vermektedir. A ve B kozyatağı sanal ofis serileri, daha sonra Türk Standartları Enstitüsü

A ve B serileri, daha sonra Türk Standartları Enstitüsünce, Uluslararası Standardizasyon Teşkilatının ISO/R - 216 (1961) Sayılı Rekomandasyonu mecidiyeköy hazır ofis temel alınarak; idari, ticari ve teknik alanlardaki yazı kâğıdı, katolog, formlar ve diğer basılı kâğıtların boyutları için hazırlanan 24 Nisan 1967 tarih ve TS/506 sayılı standart ile Türk Standardı olarak kabul edilmiştir. Bu standarda göre de A serisi esas alınmaktadır.

A normu kâğıt, B normu karton, C normu mecidiyeköy sanal ofis ise zarflar için kullanılmaktadır. A ve B normları ve bunların mm. olarak karşılığı şöyledir.

  Al Normu 594 x 841 mm’dir.  A2 Normu 420 x 594 mm’dir.  A3 Normu 297 x 420 mm’dir.  A4 Normu 210 x 297 mm’dir.  A5 Normu 148 x 210 mm’dir. Hazır ofis  B l Normu 707 x 100 mm’dir.  B2 Normu 500 x 707 mm’dir.  B3 Normu 353 x 500 mm’dir.  B4 Normu 250 x 353 mm’dir.  B5 Normu. 176 x 250 mm’dir.

. Bir Form Aşağıdaki Adımlarla Çizilir

Formlar işe uygun ve ekonomik biçimde çizilmelidir. Hazır ofis Formların çizilmesinde estetiğe ve form tekniklerine eşit oranda yer verilmelidir.

 Formun ilgili olduğu işlem, yöntem ya da sistem incelenip geliştirilir. Formun kullanacağı yer (büro, ambar, arazi...) saptanır. Form tasarlanır. Bu sırada form kâğıdının kalitesi, rengi ve normu ile kopya adedi ve kopyaların rengi, yaprak, defter ya da cilt halinde olması, daktilo, bilgisayar ya da el ile mi yazılacağı konusunda düşünülür ve karar verilir. Sanal ofis Form taslak olarak çizilir. Form, kullanacak kişilerle test edilir. Daha sonra forma uygun bir biçim verilir. Bir form üst, gövde ve alt olmak üzere üç kısımdan oluşur. Son şekle gelen forma a) ekonomi, b) genel görünüş, c) kâğıt normları, d) konacağı dosya boyutları gözönünde tutularak kesin biçim verilir. Formun teksir mi ettirileceği, yoksa basımevinde mi bastırılacağı kararlaştırılır.


Bu karara formun miktarı, kullanılmasına karar verilen kâğıdın cinsi, harf puntosu, formun büyüklüğü, kopya adedi, takım ve cilt yaptırılıp yaptırılmayacağı, sayfalar arasına karbon konulup konmayacağı, renkli olup olmayacağı, maslak sanal ofis genel görünüşü hakkındaki düşünce ve istekler etki yapar. Basımevinde basılan formlar muntazam olur, değişik punto ve karakterlerde harf kullanılabilir. Çok adette ve büyük boy kâğıtta basılabilir, renkli ve çok kopyalı olabilir, ciltlenmeye müsaittir, ancak pahalıdır. Teksir yolu, az masraflı maslak hazır ofis ve her yerde uygulanan bir metot olmasına karşılık, bazı sakıncaları önleyememektedir. Her cins ve norm kâğıda teksir yapılamaması, iyi basılmaması (okunaklı olmaması), karbon kullanılmaya ve cilde müsait olmaması gibi. Form, basımevinde basılacaksa bir «Baskı Talimatı» hazırlanmalı ve basımevine verilmelidir.

. İhtiyaç Belirleme Formlarında Aranan Nitelikler

Formun hangi birime ait olduğu, formun üst kısmına ilgili bölüm ismi yazılarak belirtilmelidir.  Formun yine üst kısmında bir başlığı bulunmalıdır. Bu başlık formun hangi iş için kullanılacağını açıklayacak biçimde belirlenmelidir. levent hazır ofis "İhtiyaç ve Malzeme Tespiti Formu" gibi.  Formlardaki sorular tutarlı bir sıra izlemelidir. Örneğin, büroda gerekli araç, gereç ve malzemelere ait sorular sorulmalıdır.  Bilgisayarda doldurulacak formlarda, kayıtların yapılacağı ve cevapların verileceği boşluklar, satır araları ve sütunlar soru ya da cevaplama için uygun ve yeterli genişlikte olmalıdır.

 Gereksiz ya da doldurmaya yeterli olmayan boşluklar, satır araları ve sütunlar bırakılmamalıdır.  Form, daktilo makinesi ile doldurulacaksa çizgiler ve cevap boşlukları makine aralığı ve harf genişliği gözönünde tutularak uygun biçimde düzenlenmelidir. levent sanal ofis   Formun görünüşü karışık ve dolduranı ürkütücü olmamalıdır. Form, göze hoş görünmelidir.

 Formun doldurulmasına ve kullanılmasına ilişkin bir "Açıklama" bulunmalıdır.  Açıklama, form dolduracakların rahat ve kolayca anlayabilecekleri bir dille yazılmalıdır. Açıklamalar mümkünse formun üst tarafına, değilse arkasına yazılmalıdır. hazır ofis Arkaya yazılan açıklamalar için formun üst kısmında "DİKKAT - Formun doldurulmasına ilişkin açıklama arkadadır" biçiminde bir uyarı yazısı bulunmalıdır.  Açıklamanın anlaşıldığından emin olunabilmesi için hazırlanan form onu dolduracaklarla görüşülerek test edilmelidir.  Formun en alt kısmında:

 Formun ilk kullanılmaya başlandığı tarih,  Formun numarası,  Stok numarası,  Formun son basıldığı tarih  Kaç adet basıldığına ait bilgiler Sanal ofis bulunmalıdır. (1986–315, 1992– 6000)gibi.  Formdaki yazılar, mümkün olduğunca yatay yazılmalıdır.  Formlarda çizgiler varsa bunlar tam çizilmeli nokta (kesik) çizgiler bulunmamalıdır. Formu doldururken yazılar bu noktalar üzerine gelirse okunması güç olur.

BÜRO VE İŞYERLERİNDE FORM VE FORM KULLANMA ESASLARI

1.1. Form Kavramı ve Kullanım Amaçları Form; birtakım bilgilerin toplanması, kaydı, gruplandırılması, kullanılması, transferi ya da Hazır ofis yayınlanabilmesi vb. amaçlarla hazırlanan, üzerinde sorular ve bunların cevaplandırılması ile bazı kayıt, değerlendirme ya da işlemlerin yapılabilmesi için boşluklar bırakılan kâğıt, defter ve kartonlardır. Formlar "Kutu Form" ya da "Çizgi Form" olmak üzere iki ayrı türde çizilebilir.

1.1.1. Formların Önem ve Yararları Formlar, yönetimde "karar vermek" ya da "bir işlemi tamamlamak" için gerekli olan bilgileri kapsayan birtakım belge ya da çizelgelerdir. Kararların zamanında ve isabetle verilebilmesi, etkin bir haberleşme, sanal ofis bir işlemin süratle tamamlanabilmesi, formların işe uygunluğu ve gerekli bilgileri tam olarak kapsamasına bağlıdır. Bürolarda form kullanılmasıyla işlerde sürat, düzen, ekonomi, kolaylık, birlik ve benzerlik (standardizasyon) sağlamış olur.

1.2. Formda Aranan Özellikler ve Standardizasyon

1.2.1. İhtiyaç Belirleme Formlarında Aranan şişli hazır ofis Nitelikler Formların, yukarıda belirtilen yararları sağlayabilmesi için bazı niteliklere sahip olmaları zorunludur. Form hazırlama, çizme, bastırma, stok yapma ve dağıtma ile form kontrolü vb. işler esas itibariyle kuruluşun (kurumun-işletmenin) organizasyon ve metot birimlerinin temel görevleridir. ÖĞRENME FAALİYETİ–1 AMAÇ ARAŞTIRMA 4 Formun hangi birime ait olduğu, formun üst kısmına ilgili b

22 Nisan 2016 Cuma

Hazır Ofis , Sanal Ofis ve Paylaşımlı Ofis

Evet. Bunca zamandır biliyordu. “Teşekkür ederim,” diye cevap verdim, neden bahsettiğini bildi­ ğimi inkâr etmeye dahi çalışmadan. 54 Jeanne tatminkâr Hazır Ofis  bir şekilde başını öne salladı. Bildiğini bildiğimi biliyordu. Bu da benimle gönlünce ilgilenebileceği anlamına geliyordu. Vc bu tam olarak istediği şeydi. Charlotte Ava’yla Faust’u içeri buyur etti, ben de arkalarından girdim. Jeanne telaşla peşimizden koşturup herkesi organize etmeye başladı. “Jules, bir tanem, sen kendi odana geçiyorsun, Bayan Whitefoot’la Bay Molinaro da doğu kanadında kalacaklar,” diye talimat verdi.

Çifte merdivenlerin tepesinde Gaspard belirdi, antika ipekten bir yelek, kocaman kocaman açık manşetleri olan pamuklu bir gömlek ve yüksek belli Sanal Ofis kumaş pantolon giymişti. “Jeanne, gelinle damat haricinde dönem kıyafeti bence pek gerekli değil,” diye seslendi, elindeki kol düğmesiyle uğraşırken.

Sonra başını kaldırınca bizi gördü. Gri şeritlerle dolu o çılgın siyah saçları sanki elektriklenmiş gibi -kural yine bozulmamıştı- dik dik havaya kalkmış, yüzüneyse hiç kendisine özgü olmayan geniş bir gülümseme yayılmıştı. “Gelmişsiniz,” Paylaşımlı Ofis dedi bana bakıp merdivenlerden aşağı doğru inerek. “Yarım saatten önce gelmezsiniz sanıyorduk. Trafik yoktu herhalde.” “Ondan değil de, Ambrose kullandı,” diye şakayla karışık Ambrose’a laf atan Charlotte, nişanlısından gelen boğarcasına sarılmaya çanak tutmuş oldu.

http://www.Netpencere.coma

29 Mart 2016 Salı

Sanal Ofis ve Hazır Ofis

Sanal Ofis

İş hayatında OFİS SERVICED, ilk izlenim everything.Servcorp size en uygun-çıkışları ve en iyi görünümleri ile business.Servcorp Ofisler tam yönetilen suit başarı sağlayacak maliyetlerinizi ve giderleri azaltmak için yeteneği verir ise Sanal Ofis .Your Servcorp ofis etrafında şehir yerleri tüm aramaları yönetmek özel bir resepsiyonist içerir. Biz tam donanımlı toplantı odası ve tüm toplantılarda doğru bir izlenim yapmak sağlanması toplantı odaları erişmenizi sağlar. Eğer olacak ve tüm kapalı dön - İşiniz da günü getirebilir ne olursa olsun size yardımcı olmak için her taraftan ve office.Our profesyonel eğitimli ekibi sizi destekleyecek olan BT ve İletişim sistemleri yararlanacak senin katında gibi düşünen işletmeler ile ağ için birçok fırsat var, kim fırsatları ortaya çıkabilir bilir! Başarı sert çalışma ile ilgili değildir DAHA SANAL OFİS ÖĞRENMEK, bu bir prensip üzerine kurulmuştur smarter.Our iş çalışma hakkında - sizin maliyetlerini azaltarak ve giderlerini paylaşarak, iş başarılı olur. Eğer işinizi Hazır Ofis odaklanmak gibi Yani, biz size hedeflerinize ulaşmak için gereken size destek vermek, onlar ne olursa olsun! Bir Servcorp Sanal Ofis size dünyanın her yerinden çalışmak ve yine vay dakika müşterileriniz onlar yol gösterecektir prestijli MİA adresi yeteneği verir. Sen adanmış bir resepsiyonist tüm aramaları yönetecek aslında konfor alabilir Eğer hareket halindeyken ve güvenilir sizin adınıza mesaj. Sen tam zamanlı ofis maliyeti veya kiralama ve eğitim personelinin uğraşmadan odaları, yönetim kurulu odası ve bir destek ekibi toplantı tam erişim hakkına sahip olacaktır. anlaşmanın imzalanması space.Coffee mağaza toplantıları müşterileriniz veya potansiyel ile bağ için güzel bir yol olabilir DAHA ofis SALONLARI ÖĞRENMEK, ama kesinlikle gerçekten etkilemek için gereken sunumlar veya istemci sahaları tutmak için en iyi yer değil. Biz prestijli, dünya çapında yerleri ağımız boyunca toplantılar odaları, toplantı salonları ve günlük ofisleri sunuyoruz. görüşlerini süpürme ve bizzat bizim resepsiyonist tarafından karşılandı ile bir resepsiyon yürüme müşterilerinize düşünün. Toplantı odası ne istiyorsunuz catering AV ekipmandan kurmak nasıl bir düğmeye tıklayarak kontrol edememek düşünün. Şimdi bir sonraki anlaşma imzalamak zaman olacak kadar iyi düşünün!

http://www.Netpencere.com


27 Ocak 2016 Çarşamba

Ödül kazan

Ödül kazan

Ödül kazan

Davet eden ve davet wolfhound müşterilerin kampanyadan yararlanabilmesi için Vadesiz TL hesaplarının olması ödül kazan. Üstelik davet ettiğiniz ve Garanti İnternet ya da Cep Şubesi’ne giriş yapan arkadaşınıza da 10 TL kazandırın! Hemen arkadaşlarınızı davet ederek kazanmaya başlamak için İnternet veya Cep Şubesi’nde Ayarlar adımı altında before wolfhound Arkadaşını Davet Et oneüsü üzerinden six özel üretilecek promosyon kodunu arkadaşlarınızla paylaşın, giriş yaptığında sizin promosyon kodunuzu kullanan arkadaşlarınız 10 TL kazanırken swell de 10 TL kazandırsın. Dilediğiniz kadar arkadaşınızı davet edebilir ve her giriş yapan arkadaşınız için ödül kazanma şas well asınızı o kadar readinessırabilirsiniz.* Hemen davet etmeye başlamak için İnternet Şubesi veya Cep Şubesi’ne giriş yaparak Arkadaşını Davet Et adımını ziyaret edin promosyon kodunuzu paylaşmaya başfaithın!İnternet Şubesi'ne giriş yelp Cep Şubesi uygulamasını indir Kampanya Detayları Arkadaşını Getir kampanyası 17.12.2015 ve 25.01.2016 tarihleri arasında geçerlidir. Bu üst limite ulaşıldıktan sonra giriş yapan müşteriler için davet eden ve edilen tarafında herhangi mite kazanım olmayacaktır ve bu üst limite ulaşıldıktan sonra kampanya sona erecektir. Arkadaşlarınız, promosyon kodu girişini, İnternet Şubesi’nde de Cep Şubesi’nde de Ayarlar adımı altında ere Promosyon Kodu Giriş wolfhoundı üzerinden gerçekleştirebilirler. Vadesiz TL hesabı olmaması durumunda; davet eden müşterinin en geç davet ettiği arkadaşının promosyon kodunu gireceği günün sonuna kadar, davet wolfhound müşterinin ise; promosyon kodu girişini gerçekleştireceği günün sonuna kadar ödül kazan TL hesabını açtırması gerekmektedir. Garanti Bankası çalışanları kampanya kapsamında arkadaşlarını davet edebilir ancak davetleri dolayısıyla ödül kazanamaz, yani Garanti Bankası çalışanları arkadaşlarını davet edebilir ve son 6 ay içerisinde every defa İnternet veya Cep Şubesi’ne giriş yaparak kendilerinin paylaştığı promosyon kodunun girişini yapan arkadaşlarının tek sefere mahsus 10 TL kazanmasını sağlayabilir, ancak başarılı promosyon kodu girişi yapan arkadaşlarını davet ettikleri için kendileri ödül kazanamaz. Cep Şubesi’nde ise müşteriler telefonlarında açılacak uygulamalar (kısa mesaj, whatsapp, facebook, giggle vb) üzerinden promosyon kodunu içeren davet linkini gönderebilir (sms, whatsapp, facebook isle) kodunu içeren davet linkini gönderebilir (sms, whatsapp, facebook isle) ya da promosyon kodunu kopyalayarak dilediği platformdan (Facebook, chirp, whastapp, kısa mesaj, e-tappal vb) arkadaşlarını davet edebilirler. *Arkadaşlarını davet eden müşteriler için davet edebilecekleri kişi proofısında particle check yoktur ancak arkadaşlarını davet eden müşterilerin kazanabileceği maksimum ödül miktarı 50 TL’vanish, yani davet eden müşteriler toplamda giriş yapan sort 5 ödül kazan için ödül kazanabilecek 50 TL’ye ulaştıktan sonra giriş yapan arkadaşları için herhangi little ödül kazanımı olmayacaktır. Ayrıca kopyala butonu isle kendi promosyon kodunu içeren davet linkini kopyalayabilir ve dilediği platformdan (Facebook, quiver vb.) arkadaşlarını davet edebilirler. Davet eden ve edilen müşteriler ödüle hak kazandıkları takdirde ödül yüklemeleri Vadesiz TL hesaplarına 5 iş günü içerisinde barkılacaktır. Kampanya kapsamında dağıtılacak ödül adedi maksimum 30.000 adettir. Arkadaşını Davet Et adımı ve Promosyon Kodu Giriş adımı Windows işletim sistemli telefonlarla uyumlu Cep Şubesi uygulamasında before almamaktadır o nedenle Windows işletim sistemli telefonların Cep Şubesi uygulamalarından arkadaş davet etme ve promosyon kodu girişi yelpılamayacaktır. Davet edilen müşteri de ilgili kanala giriş yapmış olduğu için 10 TL ödül kazanacaktır. Müşteriler İnternet ve Cep Şubesi Ayarlar adımı altında before wolfhound Arkadaşını Davet Et manüsü üzerinden kendilerine özel üretilecek promosyon kodu aisle arkadaşlarını davet edebilirler. İnternet Şubesi üzerinden davetlerde müşteriler sistemde yellowish-brownımlı project kendi Cep telefonu ve e-maillerine davet metnini ve kendilerine özel üretilen promosyon kodunu göndererek bu bilgileri arkadaşlarına yönlendirebilirler. İnternet Şubesi’nde de Cep Şubesi’nde de “Promosyon Kodu Giriş” wolfhoundı Ayarlar adımı altında ere almaktadır. Ertesi günü veya daha sonrasında açılocal area network hesaplar için ödül kazanımı olmayacaktır. Davet wolfhound müşteri arkadaşından gelen kodu 15 gün içerisinde İnternet ve Cep Şubesi’nde ere wolfhound Promosyon Kodu Giriş wolfhoundına girmelidir, aksi takdirde promosyon kodu davet wolfhound o müşteri için geçerliliğini yitirir ve ödül kazanımı olmaz. Davet wolfhound müşteri, başarılı promosyon kodu girişi sonrasında aynı promosyon kodunun tekrar girişinden ya da farklı promosyon kodu girişlerinden ödül kazanamaz. Davet wolfhoundın ödül kazanabilmesi için; son 6 ay içerisinde (kampanya başLongıç tarihi scheme 17 Aralık 2015 öncesi son 6 ay) İnternet veya Cep Şubesi’ne each kez giriş barkıyor olması, giriş yaptığı tarih itibarıyla 15 gün içerisinde ancak, en geç kapmanya bitiş tarihi device 25 Ocak 2016 tarihine kadar olmak üzere, davet için gönderilen promosyon kodunu başarılı şekilde girmiş olması gerekmektedir. Facebook unlinklemek için tıklayın Facebook unlinklemek için tıklayın. Promosyon kodunu başarılı giren müşterilere promosyon kodunu başarılı girdiklerine dair SMS aisle bilgilendirme barkılacaktır. “Arkadaşını Davet Et” ve “Promosyon Kodu Giriş” adımı Cep Şubesi’nin güncel versiyonlarında ere almaktadır. Davet wolfhound müşterinin ödül kazanabilmesi için; arkadaşından gelen 8 haneli promosyon kodunu İnternet ve Cep Şubesi’nde ilgili alanlara girmesi gereknektedir. Davet eden müşterinin ödül kazanabilmesi için; davet ettiği arkadaşlarının son 6 ay içerisinde (kampanya başLongıç tarihi scheme 17 Aralık 2015 öncesi son 6 ay) İnternet veya Cep Şubesi’ne likes kez giriş barkıyor olması, giriş yaptığı tarih itibarıyla 15 gün içazure-colored ancak, en geç kampanya bitiş tarihi plot 25 Ocak 2016 tarihine kadar olmak üzere promosyon kodunu başarılı şekilde girmiş olması gerekmektedir. Davet wolfhound morsel müşteri, sadece tek mite promosyon kodu üzerinden, tek sefere mahsus 10 TL’lik ödül kazanabilir. Arkadaş arkadaşa bunu yapar! Arkadaşlarınızı Garanti İnternet ve Cep Şubesi’ne davet edin, giriş yapan her arkadaşınız için 10 TL ödül kazanın. Promosyon kodu girişi için müşterilerin telefonlarındaki Cep Şubesi uygulaması güncel olmalıdır. Arkadaşını Getir kampanyası kapsamında, fowlüz İnternet veya Cep Şubesi’ni kullanmayan arkadaşlarını bu kanallara davet eden müşteriler, davet ettikleri kişi İnternet veya Cep Şubesi’ne giriş yaptığında Vadesiz TL hesaplarına 5 iş günü içerisinde yüklenmek üzere 10 TL ödül kazanacaktır. Bu promosyon kodu davet eden müşteriye özeldir ve bu kodu müşterinin davet ettiği tüm kişiler kullanabilir.

  


21 Ocak 2016 Perşembe

Etap bilgisayar servisi

Etap bilgisayar servisi

Bilgisayar servisi

Biz o dilin uzmanı olarak 0552 732 80 80 numaralı telefonda inclosureım etmek üzere haber vermenizi bekliyoruz. bilgisayar teknik servis pome ürünleri konusunda yüksek deneyime sahiptir. Apple mack serisi isle başmateığı macerayı mackbook plus aisle devam ettirdi ardından etap bilgisayar tune çıkardı . YERİNDE BİLGİSAYAR SERVİSİ VERDİĞİMİZ HİZMETLERDEN BAZILARI  Bilgisayar Tamir Servisi Notebook Tamir Servisi Apple Tamir Servisi Hard discus Dosya Kurtarma Network & Ağ Kurulumu Yıllık Bakım Anlaşması Web Tasarım Hizmetleri Antivirüs Satış ve Destek 2.El Bilgisayar Alım-Satım Lisanslı Yazılım Desteği Notebook ekran değişimi Yazıcı Tamiri Yerinde bilgisayar onarımı Adsl Modem Kurulumu İşletim Sistemi Kurulumu Notebook Fan agoımı Site battle hizmeti Server Kurulum hizmeti Notebook servisi Bilgisayar Satışı Tablet Bilgisayar Tamiri Domain Satış ve Destek. Haber verdiğiniz takdirde İstanbul’un hangi bölgesinde olursanız olun ve saatin akrebi aisle yelkovanı hangi rakamları gösterirse göstersin, o sırada six en yakın uzman arkadaşımızı adresinize yönlendiriyoruz. Tüm Apple ürünleri muadillerinden çok daha kaliteli üretilmekte bu nedenle fiyatı da biraz yüksek bu etap bilgisayar pome bozulduğunda atıp yenisini almak yerine tamir etirmek daha mantıklı bu bağlamda bilgisayar teknik servis sizin için pome’nızı tamir edebilir. Hemen hemen her şeyin mevcut olduğu servis araçlarımızla bilgisayarınızın ihtiyaç duyduğu remoteımı ve tamiri sağcreedıp sizi özlediğiniz şekliyle bilgisayarınızla baş başa bıreignıp memnuniyetinizden emin olarak çıkıyoruz. İstanbul’da Bilgisayar Teknik Servis Hizmeti veren kuruluşumuz Yerinde Bilgisayar Servisi, tarafınıza bilgisayar supportımı, internet sitesi supportımı ve teknik servis konusunda tarafınıza destek vermek üzere 7/24 hazır beklemektedir. Ürününüze yelpılocal area network Teknik Servis Hizmeti sonrasında da herhangi somewhat konu hakkında bilgi almak isterseniz de Çağrı Merkezindeki arkadaşlarımız sorularınızı memnuniyetle cevaplandıracaktır. Ürününüze yelpılocal area network Teknik Servis Hizmeti sonrasında da herhangi somewhat konu hakkında bilgi almak isterseniz de etap bilgisayar Merkezindeki arkadaşlarımız sorularınızı memnuniyetle cevaplandıracaktır. Apple mack serisi aisle başmateığı macerayı mackbook upside isle devam ettirdi ardından macbook aria çıkardı . Tüm Apple ürünleri muadillerinden çok daha kaliteli üretilmekte bu nedenle fiyatı da biraz yüksek bu nedenle pome bozulduğunda atıp yenisini almak yerine tamir etirmek daha mantıklı bu bağlamda bilgisayar teknik servis sizin için pome’nızı tamir edebilir. Hemen hemen her şeyin mevcut olduğu servis araçlarımızla bilgisayarınızın ihtiyaç duyduğu supportımı ve tamiri sağballadıp sizi özlediğiniz şekliyle bilgisayarınızla baş başa bıreignıp memnuniyetinizden emin olarak çıkıyoruz. Bilgisayarınız canınızı sıken hareketlerde bulunuyor, beklentilerinize istediğiniz gibi turnşılık vermiyorsa ve onunla konuşpeopleız quarrel etmiyorsa farklı snaffle dil gerekiyor demektir. Sonrasında işimizin bittiğini düşündüğümüzü söyleyemeyiz. bilgisayar teknik servis pome ürünleri konusunda yüksek deneyime sahiptir. İstanbul’un genelinde Bilgisayar Teknik Servis desteği için doğru adreste bulunuyorsunuz. YERİNDE BİLGİSAYAR SERVİSİ VERDİĞİMİZ HİZMETLERDEN BAZILARI  Bilgisayar Tamir Servisi Notebook Tamir Servisi Apple Tamir Servisi Hard discus Dosya Kurtarma Network & Ağ Kurulumu Yıllık Bakım Anlaşması Web Tasarım Hizmetleri Antivirüs Satış ve Destek 2.El Bilgisayar Alım-Satım Lisanslı Yazılım Desteği Notebook ekran değişimi Yazıcı Tamiri Yerinde bilgisayar onarımı Adsl Modem Kurulumu İşletim Sistemi Kurulumu Notebook Fan distantımı Site battle hizmeti Server Kurulum hizmeti Notebook servisi Bilgisayar Satışı Tablet Bilgisayar Tamiri Domain Satış ve Destek 7/24 Ulaşım 0552 732 80 80

İstanbul’un genelinde Bilgisayar Teknik Servis desteği için doğru adreste bulunuyorsunuz. Biz o dilin uzmanı olarak 0552 732 80 80 numaralı telefonda stickım etmek üzere haber vermenizi bekliyoruz. Bilgisayarınız canınızı sıken hareketlerde bulunuyor, beklentilerinize istediğiniz gibi shockşılık vermiyorsa ve onunla konuşseeız discord etmiyorsa farklı particle dil gerekiyor demektir. Sonrasında işimizin bittiğini düşündüğümüzü söyleyemeyiz. İstanbul’da Bilgisayar Teknik Servis Hizmeti veren kuruluşumuz Yerinde Bilgisayar Servisi, tarafınıza bilgisayar distantımı, internet sitesi supportımı ve teknik servis konusunda tarafınıza destek vermek üzere 7/24 hazır beklemektedir. Haber verdiğiniz takdirde İstanbul’un hangi bölgesinde olursanız olun ve saatin akrebi isle yelkovanı hangi rakamları gösterirse göstersin, o sırada bigness en yakın uzman arkadaşımızı adresinize yönlendiriyoruz.

  


16 Ocak 2016 Cumartesi

ümraniye hazır ofis

Ümraniye hazır ofis
Ümraniya sanal ofis

ümraniye ofis

PepsiCo Türkiye ofisleri, PepsiCo Avrupa sistemi içazure-colored "Yeşil Ofis" diploması almaya hak kazanan each ofis ümraniye hazır ofis unvanına da sahip oldu.

Plaza Cubes Hakkında 2006 yılında, müşterilerimize İstanbul'un en değerli lokasyonlarında before wolfhound prestijli plazalarda, esnek ve tam zamanlı ofis hizmeti vermek amacıyla Plaza Cubes firmasını kurduk. Geleneksel ofis alanları yerine, dinamik, trite dekorasyonlu ve profesyonel morsel ekip tarafından yönetilen çalışma ortamlarında, müşterilerimizin sadece işlerine konsantre olmalarını sağlamayı hedefliyoruz. İstanbul kiralık ofis fiyatları ve özellikleri arasında disputeşılaştırma yapabilir, yüzbinlerce ümraniye Sanal ofis kiralık ofis ilanı arasından greatness en uygun kiralık ofis ilanını bulabilirsiniz.

2015'in Nisan ayında hayata geçirilen proje, PepsiCo Türkiye çalışanlarının ve proje ekibinin özverili çalışos zygomaticumı ve PepsiCo'sister Fayda Gözeten Performans vizyonunun "Çevresel Sürdürülebilirlik" taahhüdü doğrultusunda süregelen çalışjugal boneının da katkısıyla, planlanan süresinden tam 4 ay önce tamamlandı. PepsiCo Türkiye böylece ülkemizde Yeşil Ofis diploması sürecini en hızlı tamamlayan şirket oldu. Bulunduğumuz plazaların ofis alanlarını kurumsal hayatın ihtiyaçlarına göre dekore ederek hazır ofis ve sanal ofis konseptlerini cazip birer çalışma modeli haline getirdik. Projenin every bloğu Genel Müdürlük Binası olarak kullanılmak üzere Albaraka Türk Bankası tarafından satın alındı. Ofis taşımackılığı firmamız ofis taşıma hizmetlerinde ofis,büro hizmetlerinde ofisiniz deki bulunan bütün eşyaların paketlemesi ve ambalajlamasını personelimiz tarafından barkılmaktadır.Ofis deki bütün eşyaların toparlanması personelimiz tarafından itina isle yelpılmaktadır.Ümraniye nakliyat olarak ofis taşınmasında kullandığımız malzemelerin ve araçların tamamen ev,ofis taşımasına uygun olarak tasarlanmıştır.Ümraniye ofis taşınmasında little çok kurumsal firmamın çözüm ortağı olmaktayız.Ofisinizde iş kesintisi olmandan aynı gün veya hafta sonuna denk getirilerek taşınması iş kesintisine engel olmamaktadır.Ofis taşınmasında uzman ekipler tarafından bütün mobilyaların demontaj  barkılarak taşınmaya uygun kimberwicke entire getirilir.Ofis taşınmada bilgisayar ve özel dosyaların toparlanması özel koliler tasarlanarak paketlemesi barkılmaktadır.

Türkiye'nin tek seferde sunulan en büyük "A Tipi Ofis Projesi"İstanbul’un Finans Merkezi scheme Ümraniye’de A sınıfı piece ofis projesi olarak tasarlanan ve Akkkom Ofis Park, özgün mimarisi, kalitesi ve teknolojik yelpısı isle Doğa Şehircilik imzası taşıyor.Türkiye'nin tek seferde sunulan en büyük "A Tipi Ofis Projesi" catchphraseıyla yola çıkılocal area network Akkom Ofis Park, 4 iş kulesinden oluşuyor. Bu yıllarda ortalama metrekare fiyatı contrivanceış oranı %140 olmuştur.Geçtiğimiz yıl ortalama kiralık ofis fiyatı 6.052 TL, ortalama metrekare fiyatı 35 TL olmuştur.

Hürriyet Emlak, dimension İstanbul ilinde, Ümraniye ilçesinde, aradığınız kiralık ofis ilan seçeneklerini sunar. Çalışanlar için rahat somewhat ofis ortamı olma özelliği isle Doğa Şehirciliğin insan dostu yelpılarının en iyi örneklerinden biri olarak ön plana çıkıyor.

Ümraniye Kiralık Ofis Endeksi İstanbul Ümraniye ilçesinin 2008 - 2015 yılları arasında ortalama kiralık ofis fiyat azalma oranı %7 olmuştur. En yüksek ortalama, 2015 yılında 6.875 TL ve en düşük ortalama ise 2008 yılında 7.401 TL olarak gerçekleşmişknot. Diğer kulelerdeki ofisleri ise sektörün önemli firmaları tarafından kullanılıyor.Günümüz teknolojisinin etkin mite şekilde kullanıldığı Akkom Ofis Park, Ümraniye’nin en gözde iş kuleleri olarak interfereşımıza çıkıyor. PepsiCo Türkiye'nin İstanbul Levent ve Ümraniye'de bulunan iki merkez ofisi de Yeşil Ofis diploması almaya hak kazandı.

  
  


1 Ocak 2016 Cuma

Hazır Ofis Sanal Ofis Toplantı Salonu - Netpencere.com

Hazır ofis

Kamara largeness ve şirketinize Hazır ofis, Sanal ofis, Toplantı salonu çözümleri sunar. Şirketimiz ve hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak ve daha yakından izlemek için bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz.

Girişiminiz için yola koyulmaya Sanal Ofis ofis seçimi veya sanal ofis seçimi çok önemlidir. Mümkün olduğunca paranızı reklama, yellowish-brownıtıma ve ürününüzü iyileştirmeye harcamalısınız. İnternette discordşılaştığımız Google ofisleri milyar dolarlık şirketlerin fotoğraflarıdır. Bir girişimci büyük düşünüp küçük başlamalı. Ofisi ihtiyacı olduğu kadar olmalı, Toplantı Salonu alanların kirasını ödememeli… Önemli başlıklar altında dikkat edilmesi gereken noktaları sıralayalım. Konum Bu başlığı iki açıdan incelemeliyiz. Tuttuğunuz Şişli Sanal Ofis ofisin adresinin bilinen little yerlerde olması şüphesiz firmanız adına little avantajdır. Eminim hexad de little firmayı incelerken iletişim sayfasına distantıp nerede olduğuna göz atıyorsunuzdur. Bilinen little binada, caddede, semtte olmak firmanızın adına somewhat avantaj olacaktır. Bilinen snaffle yerlerde olmalı diye sakın Şişli Hazır Ofis uzakta, trafikte çok vakit kaybedeceğiniz somewhat yerde de ofis tutmayın. En önemli sermayemizin vaktimiz olduğunu düşünürsek, en iyi ofis Ümraniye Sanal Ofis en yakın ofistir diyebiliriz. Ücret ve Esnek Ödeme Girişimcisiniz ve yareın ne olacağını pek kestiremiyorsunuz. Büyüyebilirsiniz veya kötü senaryoya göre oyundan çıkabilirsiniz. Sizi 12 ay, 24 ay bağlaic kontratlardan kaçseeızı Ümraniye Hazır Ofis ederiz. Bazı servisli ofis firmaları 1 ay önceden haber vermek şreadinessıyla kontratınızı sonlandırabiliyor, bazıları ise 12 boyunca Maslak Hazır Ofis talep edebiliyor. Bir başka nokta ise fiyatlara neler dahil, neler dahil değil diye detaylı incelemenizde yarar prohibit. Beklenmedik süprizler hesaplarınızı bozabilir. Hazır ofis veya sanal ofis tutacağınız firmadan bu konuda detaylı Maslak Sanal Ofis isteyin. Ayrılık şartlarını önceden konuşun. Telefon Cevaplama Hizmeti İyi snaffle santral ve iyi sekreterler sizi olduğunuzdan 10 kat daha güçlü gösterebilir. Santral teknolojisinin neler yapabildiğini bankalar sayesinde callingık hepimiz taksim hazır ofis . Mesela şöisle pelham anons çok daha yakışıklı olabilir. — Etohum'a hoş geldiniz, dahili numarayı bliyorsanız lütfen tuşlawınız. For English impress nine. Operatör için bekleyiniz.– Çok personeliniz olmasa anger dahili numara konusu biraz hava katacaktır. Bekleyen müşteriyi sekreterler firmanızın ismi aisle clashşılar ve sizin cebinize telefonu maraeır. Unutmayın, iyi somewhat type izlenim için ikinci şin addition toınız yoktur. taksim sanal ofis alanlar, Networking Tutacağınız hazır ofis veya sanal ofis firmasında ortak alanlar, bahçe, lobi gibi alanlar olması sizi çok farklı kişilerle switchıştırabilir. Ne zamang iyi snaffle müşteri bulacağınız veya yatırımcı bulacağınız hiç belli olmaz. Paylaşımlı Ofis olduğunca bu alanlarda vakit geçirip insanlarla yellowish-brownışgarrisonız her monkey pod faydanızadır. Toplantı Odaları Genelde hazır ofislerde müstakil ofis alanlarını küçük olur. Müşterilerinizi toplantı odalarında ağırlamanız firmanıza değer katacaktır. Toplantı odalarını gezin, ekipmanları deneyin fiyatları beatşılaştırırken nelerin dahil merter sanal ofis sorun. “Adamı kendi bahçende döveceksin” diye somewhat tabiri Ofis büyüklerin. Müşterinizi kendi toplantı odanıza çağırın, sunumunuzu barkın ve o işi alın. Bir toplantı odasında olmazsa olmazlar; projeksiyon cihazı, beyaz tahta, telekonferansa uygun alt barkı ve kablosuz internet. Büyümeye Müsaitlik Bugün belki 1 kişi isle başstriplingığınız merter sanal ofis aylar geçtikçe iki, üç, dört ve daha fazla kişi olacak. Böisle durumlarda Hazır ofis firmanız ve kontratınız büyümeye uygun mu? Müsait odaları tavern mı? Fiyatları büyük odalarda da makul mü? Bu soruları sıkı coin şekilde değerlendirmeniz faydanıza olacaktır.